luni, 19 octombrie 2015

Copenhaga - pe înserat în Christianshavn

Am ajuns aproape de căderea întunericului pe malul apei. Aproape pustiu pe Christianshavn Canal. Linişte desăvârşită, nimeni împrejur, bărcuţe legate la chei,  la ferestre câte o lumină aprinsă ici şi colo ...


Christianshavn Canal
Christianshavn Canal

Iubesc atmosfera acestor fotografii ... Ştiiiiiu că meseriaşul ar zice - balansul de alb!!! Setări incorecte!!! Whatever ... Eu le iubesc şi pace! 

Christianshavn Canal
Christianshavn Canal

Şi încă una ... 

Christianshavn Canal
Christianshavn Canal

Plecasem în căutarea restaurantului numărul unu al planetei. Where is Noma? Pe mine mă împingea curiozitatea să văd şi eu where the magic happens. Din capul locului recunosc - m-a învins o combinaţie "irezistibilă" de frig, foame şi somnoroşenie şi aşa se face că Noma a rămas nemarcată pe harta noastră ... Deşi n-aş băga mâna în foc că nu am trecut pe foarte aproape. In schimb m-am bucurat să dau peste Den Plettede Gris -  un coffe shop cu un nume de mare angajament. Atenţie!  Purcelul bălţat :-) Cafeluţele se cumpără dintr-o căsuţă original vopsită in gri închis şi alb. Arată foarte bine şi se încadrează perfect în peisaj. Love it!

Den Plettede Gris
Den Plettede Gris

Înăuntru arată şi mai interesant. Nu e de mirare. Localul aparţine designer-ului danez Henrik Vibskov.  Take a look inside here

Papiroen - Paper Island
Papiroen - Paper Island

Iată-ne aşadar pe insula  de hartie - Papiroen. Aici se găseşte Copenhagen Steeet Food Market. Tot balamucul se petrece într-o hală, fost depozit de hârtie - de unde şi numele locaţiei. "Înlăuntru" tonete peste tonete cu street food din toate colţurile lumii. Miroase ... the good stuff!

Experimentarium City
Experimentarium City

Experimentarium City era right next door şi era şi cât se poate de închis la ora aia. Pe beznă în toată regula ne-am îndreptat spre o altă locaţie celebră "de la noi din cartier". În Vesterbro adicătelea ...

Vesterbro
Vesterbro

Am încheiat ziua în trendy Meatpacking District ... Next time venim aici pe lumină şi mai în tihnă, aşa.

Meatpacking District
Meatpacking District

Deocamdată atât - but stay tuned. We'll be back with Wonderful Copenhagen! 




Din aceeaşi poveste:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu