joi, 15 octombrie 2015

Copenhaga - trip to Hillerod - Frederiksborg Castle

Hai cu tărâmul ala de vis o data, zise cititorul aproape plictisit de stilul blogului de fata dar curios pentru ca nu stia - chiar nu stia - ca atât e de frumoasa Copenhaga asta! La Hillerod sa mergem zic!

Dacă pot să spun că am contribuit şi eu serios la documentarea pentru vizita noastră la Copenhaga - în ceea ce priveşte următoarea destinaţie - mărturisesc - este în totalitate "descoperirea" lui ... 

Frederiksborg Castle
Frederiksborg Castle

Frederiksborg Castle. Mi-a povestit încântat cum vom face o excursie la Hillerod unde vom vedea un palat magnific cu nişte grădini cum rar ai ocazia să vezi. Şi chiar aşa a fost .... Şi mai avea el ceva pe listă - poate unul din cele mai frumoase locuri descoperite în vizita noastră în Danemarca. Dar nu vreau să suflu nici o vorbă acum .... Kind of "save the best for last" ...

Am plecat într-o după amiză la Hillerod cu trenul. Cam 45 de minute a durat călătoria noastră. 

Train to Hillerod


Acum, dacă mă gândesc bine cred că mi-ar fi plăcut mult să mai fi avut timp să mai zăbovim puţin prin acest orăşel. Dar ţinta noastră era Frederiksborg Castle şi am avut timp doar să fac două - trei fotografii prin oraş ...

Hillerod - Denmark
Hillerod - Denmark

Dacă vă întrebaţi la ce se uitau ocupanţii şezlongurilor din fotografia de mai sus - ei bine, peste lac se ridica maiestuos fabulosul Frederiksborg Castle. Mai precis vedeau ceea ce am fotografiat eu în prima fotografie a acestei postări. Am înconjurat lacul şi ne-am grăbit să intrăm în grădina interioară a castelului. Te simţi mic mic înconjurat de zidurile acestui colos construit in secolul al şaptesprezecelea de către King Christian 4. 

Frederiksborg Palace - Hillerod - Denmark
Frederiksborg Palace

Odată trecut dincolo de curtea interioară ajungi în grădina castelului - o bijuterie fără cusur. N-am văzut niciodată, nicăieri o grădină desenată perfect aşa cum este Frederiksborg Have. Perfecţiunea în cel mai mic detaliu! Şi copacii par identici ... 

Frederiksborg Palace - Hillerod - Denmark
Frederiksborg Palace

Grădina barocă este fantastică - nu-ţi vine să crezi că nu există nici un cusur - totul e milimetric executat. 

Frederiksborg Garden - Hillerod - Denmark
Frederiksborg Have

În 1996 a fost refăcută în totalitate după schiţele originale. 

Frederiksborg Garden - Hillerod - Denmark
Frederiksborg Have

Am plecat apoi la plimbare prin grădina extinsă. Aveai impresia că e ireal peisajul atât era de frumos. Aproape că nici nu vreau să scriu - pentru că simt că nu sunt în stare să spun cât de frumos a fost acolo ...

Frederiksborg Garden - Hillerod - Denmark
Frederiksborg Garden

Un lac frumos ca în poveşti, o cărare care şerpuia pe sub pomii cu ramurile aplecate la pământ, iarba incredibil de verde ....

Frederiksborg Garden - Hillerod - Denmark
Frederiksborg Garden
Well - ce-aş putea să spun mai mult ... Take a look!

Frederiksborg Garden - Hillerod - Denmark
Frederiksborg  Garden

E o linişte aici, o pace ... Simţi că eşti pe un alt tărâm. Dintr-odată zgomotul lumii amuţeşte ... Visez deja la ziua în care am să mă plimb din nou pe aici. Şi ca de obicei soarele care se arată din cînd în cînd printre norii grei contribuie neînchipuit de frumos la sublimul imaginii ...

Frederiksborg Garden - Hillerod - Denmark
Frederiksborg Garden
Cred că e una din cele mai frumoase fotografii făcute de mine în această călătorie ... Plouase şi exact când ne îndreptam spre ieşire ... a ieşit soarele ăsta frumos! 

Frederiksborg Castle - Hillerod - Denmark
Frederiksborg Castle

Rămas bun, Frederikbsorg Castle. Till next time ...



Din aceeaşi poveste:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu